OVM Winkeliersontbijt

Beste winkelier, zet 27 maart in je agenda!

We nodigen je uit voor een lekker ontbijtje met andere winkeliers. Het is goed elkaar te ontmoeten, van gedachten te wisselen en vooral te kijken of we met elkaar kunnen ondernemen. Heb je een goed idee en zoek je draagvlak bij andere ondernemers, deel het deze morgen. Wil je kennismaken met winkeliers, schuif aan bij iemand die je nog niet kent.

Deze ochtend staat in het teken van het thema veiligheid. Zo komt er een politieagent een kort verhaal vertellen over veiligheid waarbij er zeker de mogelijkheid is om vragen te stellen.

Inloop vanaf: 7.00 uur
Start ontbijt: 7.15 uur
Einde ontbijt: 8.45 uur
Na 8.45u ben je vrij om
nog even na te praten.

LOCATIE
We zijn te gast bij Zwijnenburg.

Zwijnenburg Mode vof.
Tolstraat 17
4231 BB Meerkerk

Laat ons weten of je er bij bent door even een berichtje terug te sturen op deze mail of via info@ovm-meerkerk.nl. We zien jullie graag fris en fruitig 27 maart om 7.00 uur!

Namens het bestuur van de OVM