Voor die ondernemer die wil winnen!

Gewoon werken is wat vele Nederlanders kunnen en dit geldt ook voor hard werken! Wij staan bekend als een hardwerkend volk en dat zie je terug in onze huidige welvarendheid. Maar wat als je nu meer wil dan ‘Gewoon Hard Werken’?! Dan ga je bij jezelf de grens verleggen!

Kortom, wil je ook grensverleggend zijn, kom dan luisteren naar tips & tricks van een kruidenier; Groot genoeg om klein te blijven, maar vooral groot genoeg om een verschil te maken!

Voor velen van ons is een supermarkt een vanzelfsprekende aanwezigheid in onze directe omgeving en we staan vaak niet stil bij het ondernemerschap dat er komt kijken in deze concurrerende branche waarin de veranderingen sneller gaan dan je als ondernemer wel eens zou willen zoals internet, verruimde openingstijden, enzovoorts.

Frans Versteeg van Plus Supermarkten weet hoe je meer kan doen dan alleen ‘Gewoon Hard Werken’. Hij verlegd niet alleen zijn eigen grenzen, maar weet ook zijn personeel hierin te stimuleren en zijn organisatie mee te laten groeien. En zijn nieuwe, verlegde grenzen zijn ook weer inspirerend voor de gehele retail organisatie waar 260 andere grensverleggers bij zijn aangesloten.

Hierna zal Lex Vonk, eigenaar van CF Groep, vertellen over zijn bedrijf Can-Filters B.V. en ons een rondleiding geven door het bedrijf waarin hoge kwaliteit en innovatie voorop staan. Wederom een grensverleggende manier van ondernemerschap waar we inspiratie uit kunnen halen!
En uiteraard is er ook voldoende tijd om informeel met elkaar bij te praten en nieuwe mensen te ontmoeten.

• Maandag 18 februari 2019, aanvang 18.00 uur
  • Ontvangst met een maaltijd verzorgd door Plus Versteeg Meerkerk
  • Presentatie Frans Versteeg, Plus Versteeg Meerkerk met aansluitend een korte wijnproeverij om de smaak te pakken te krijgen
  • Presentatie en rondleiding door Lex Vonk van CF Groep
  • De netwerkbijeenkomst wordt gehouden bij CF Groep, Handelsweg 10, 4231 EZ in Meerkerk

Aanmelden!
Voor deze avond is aanmelden verplicht. Graag horen wij voor 1 februari a.s. of u komt en met hoeveel personen.

Wij zien u graag op maandag 18 februari 2019 om 18.00uur!!