Verrassingsdagen

Ook dit jaar is bij de winkelhoudende ondernemers in Meerkerk weer een leuke eindejaarsactie. Bij iedere aankoop ontvangt u een kraskaart waarmee u kans maakt op leuke prijzen bij de lokale ondernemers. Dit jaar zijn er extra prijzen beschikbaar en hebben we een prachtige hoofdprijs namelijk ‘Win een complete styling bij Het Huis van Mode – Zwijnenburg Meerkerk’.

Maak ook nog extra kans met de kraskaarten die geen directe prijs opleverden. Lever deze in bij de Ambachtelijke Slager.

Spelregels van de eindejaarsactie zijn:

• Per 10 Lege kraskaarten maak je kans op iets lekkers bij De Ambachtelijke Slagerij Meerkerk. In de winkel staat een ton waar je jouw setje van 10 kaarten met naam en telefoonnummer kan achter laten. Elke week wordt er een trekking gedaan.
  • Actie loopt van zaterdag 25 november tot zaterdag 23 december 2017.
  • Vele leuke prijzen zijn te winnen, beschikbaar gesteld door de deelnemende ondernemers.
  • Deelnemers zijn herkenbaar door een poster in de winkel.
  • Tekst van de hoofdprijs in de eindejaarsactie is (1 grote hoofdprijs):

Complete styling van top tot teen door een ervaren styliste bij Het Huis van de Mode – Zwijnenburg Meerkerk

Door een styliste van Zwijnenburg Mode wordt u geadviseerd op het gebied van de huidige modetrends. Als het nieuwe voorjaarseizoen begint, nodigt Zwijnenburg Mode u uit voor een compleet verzorgde ochtend of middag. U krijgt persoonlijk advies over welke trends er nieuw zijn in dat seizoen, wat bij u past en hierbij wordt u geheel aangekleed van top tot teen in een outfit van de laatste mode! Tijdens deze uurtjes van winkelplezier geniet u, samen met uw partner of iemand anders, van een kopje koffie met hierbij iets lekkers van Lunchroom Aan Tafel met een uitzicht op het prachtige natuurgebied De Zederik. Het gevoel van ‘er écht even uit zijn!’ is hiermee compleet.

Deze compleet verzorgde styling ter waarde van € 750,00 wordt mogelijk gemaakt door Ondernemers Vereniging Meerkerk samen met Zwijnenburg, Het Huis van de Mode!

(Geldig vanaf 01-03-2018 en niet inwisselbaar op afgeprijsde artikelen)